Важлива роль у системі методичної роботи відводилася наданню допомоги бібліотекарям — початківцям, адже вони відчувають найбільше труднощів Для цієї категорії працівників варто організувати роботу Школи молодого бібліотекаря. До занять у школі залучаються постійні слухачі
бібліотекарі зі стажем роботи до 5 років. Під керівництвом методиста та досвідчених бібліотекарів вони зможуть оволодіти основами бібліотечної майстерності. Методична робота здійснюється практично постійно і найбільш повно враховує запити та потреби бібліотекарів.
Метою роботи ШМБ є надання допомоги у розв’язанні першочергових проблем щодо організації роботи шкільної бібліотеки (планування, робота з документацією, проведення заходів із книгою та користувачами).
Основним завданням ШМБ є удосконалення основних професійних якостей, вироблення власного стилю роботи.
Ефективно, раціонально спланувати роботу школи допоможе анкетування, аналіз відвіданих заходів, проведених бібліотекарями початківцями.
Основні завдання «Школи молодого бібліотекаря»:
· створення умов для безперервного вдосконалення фахового рівня молодих спеціалістів, підвищення їхньої компетентності;
· поглиблення знань з бібліотечної справи;
· сприяння оволодінню молодими фахівцями основних нормативних документів;
· вивчення і використання у практиці передового педагогічного досвіду;
· розвиток ініціативи і творчості;
Основні форми роботи в школі молодого бібліотекаря:
· відвідування заходів у керівника школи навчання)інших -досвідчених бібліотекарів (другий-третій рік навчання);
· індивідуальні консультації;
· практичні заняття, на яких здійснюється моделювання та обговорення запропонованих моделей заходів, виготовлення зразків дидактичних матеріалів;
· співбесіди з керівником ШМБ, методистом ММК.
Коментарi