FacebookTwitterПідписатися на RSS

Важлива роль у системі методичної роботи від­водилася наданню допомоги бібліотекарям — по­чатківцям, адже вони відчувають найбільше труд­нощів Для цієї категорії працівників варто ор­ганізувати роботу Школи молодого бібліотекаря. До занять у школі залучаються постійні слухачі

бібліотекарі зі стажем роботи до 5 років. Під керівництвом методиста та досвідчених бібліоте­карів вони зможуть оволодіти основами бібліо­течної майстерності. Методична робота здійсню­ється практично постійно і найбільш повно вра­ховує запити та потреби бібліотекарів.

Метою роботи ШМБ є надання допомоги у розв’язанні першочерго­вих проблем щодо організації роботи шкіль­ної бібліотеки (планування, робота з доку­ментацією, проведення заходів із книгою та корис­тувачами).

Основним завданням ШМБ є удосконалення осно­вних професійних якостей, вироблення влас­ного стилю роботи.

Ефективно, раціонально спланувати роботу школи допоможе анкетування, аналіз від­віданих заходів, проведених бібліотекарями початківцями.

/Files/images/school-library-librarian-clip-art-beauty-school-cliparts.jpg

Основні завдання «Школи молодого бібліо­текаря»:

· створення умов для безперервного вдо­сконалення фахового рівня молодих спе­ціалістів, підвищення їхньої компетент­ності;

· поглиблення знань з бібліотечної справи;

· сприяння оволодінню молодими фахів­цями основних нормативних документів;

· вивчення і використання у практиці пе­редового педагогічного досвіду;

· розвиток ініціативи і творчості;

Основні форми роботи в школі молодого бі­бліотекаря:

· відвідування заходів у керівника школи навчання)інших -досвідчених бі­бліотекарів (другий-третій рік навчання);

· індивідуальні консультації;

· практичні заняття, на яких здійснюється моделювання та обговорення запропонованих моделей заходів, виготовлення зразків дидактичних матеріалів;

· співбесіди з керівником ШМБ, методис­том ММК.

Кiлькiсть переглядiв: 236

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.